Retourneren
Is de bestelling niet naar wens? Jammer! Binnen 14 dagen na de ontvangst van je bestelling kan je jouw bestelling retourneren. De artikelen moeten onbeschadigd in de originele verpakking retour gezonden worden. De verzendkosten en het aankoopbedrag storten we terug op je rekening als de retour in goede staat ontvangen is. De retourkosten zijn voor rekening van de consument.
Gepersonaliseerde en op maat gemaakte artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Voor het retourneren van je producten download je het retourformulier. En volg je de stappen uit het document. Binnen 14 dagen storten we je aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug (indien je een deel van je bestelling retourneert, dan worden verzendkosten niet of deels teruggestort).
Garantie
Wij doen ons best om onze producten in topcondititie aan u te leveren. Toch kan komt het weleens voor dat de bestelling beschadigt tijdens de verzending, of er andere redenen zijn waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals het zou moeten gaan. Wanneer er iets niet in orde is, kunt u mailen naar geertenko@outlook.com. We zullen dan in overleg met u tot een oplossing komen. Lukt dit niet, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Comissie. Dit ODR-platorm is hier te vinden. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht aan te melden via het platform van de Europese Unie