Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over Contact | Bestellen | Betalen |Verzenden | Bezorgen | Klachten en retourneren, kijk dan onder desbetreffend kopje of je vraag er tussen staat. Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact op via email, of via het contactformulier

Contact

Stuur een mail of berichtje via het contactformulier. Bel of app je liever met Willeijn: Dat kan binnen onze openingstijden op dit nummer: 06-37180052. Binnen 24 uur (m.u.v. zondag) reageren wij op alle berichtjes, mailtjes en appjes.

Maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 9.00 en 20.00 uur
Zaterdag tussen 9.00 en 15.00 uur
Zondags zijn wij gesloten

Bestellen

Leuk dat je een bestelling bij ons wilt plaatsen! Heb je vragen over een product, wil je meer foto's? Vraag het ons en we helpen je zo gauw mogelijk. Heb je hulp nodig bij een bestelling? Stuur ons dan een mailtje of bel/app ons.

Omdat wij een online webstore zijn kun je de producten alleen bekijken via de foto's. Wil je meer weten over een product? Vraag het ons!
Bij afhalen van de bestelling, kun je de producten wél bekijken. 

Betalen

In de winkelwagen, bij het plaatsen van je bestelling kun je uit verschillende methodes kiezen om te betalen. Mollie is het systeem dat voor ons de betalingen regelt. De betaling kun je betalen via IDEAL, via achteraf overmaken, met creditcard of via automatische incasso. 

Verzenden

Je bestelling wordt met zorg ingepakt en verstuurd. Ons streven is om je bestelling binnen 1-2 werkdagen verzonden te hebben. Wil je je bestelling echt de volgende dag in huis hebben, stuur ons dan een mailtje of appje. 
Ophalen van je bestelling is ook mogelijk. Dit kan op het volgende adres:

Willemijn Verburg
Onwaardsedijk 2
3247 LG Dirksland
06-37180052

Gepersonaliseerde artikelen kunnen alleen in Capelle aan den IJssel worden opgehaald!

Geertje Koelewijn

Merellaan 77

2903GB Capelle aan den IJssel

06-31383260

Bezorgen

De bestellingen worden verzonden met Postnl. De meeste bestellingen kunnen als brievenbuspakketje verzonden worden, waardoor de kosten laag blijven. Hierbij is helaas geen track en trace mogelijk. Heb je een grote bestelling geplaatst? Dan verzenden we je bestelling als pakket, met de daarbij behorende track en trace.

Klachten en retourneren

Heb je een klacht over een product van onze webshop? Contact ons dan, en we doen er alles aan om je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen! 

Ben je toch niet tevreden over je product? Heb je het verkeerde product besteld, of wil je om een andere reden retourneren? Gebruik dan het retourformulier om je retour terug te zenden. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. 
Je aankoopbedrag en (een deel van) je verzendkosten krijg je binnen 14 dagen terug gestort.

 

 

© 2021 - 2024 Geert & Ko | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel